ייצוג עובדים, קבוצות וארגוני עובדים

לעורכת הדין שושן ברק ניסיון רב בייצוג עובדים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

עורכת הדין שושן ברק נותנת ייעוץ משפטי קבוע לארגון הגננות המחנכות, הפועל כארגון שחרט על נס דגלו את קידום זכויותיהן ותנאי עבודתן של הגננות המועסקות במשרד החינוך.

עורכת הדין שושן ברק מייצגת את הארגון בסוגיות שלו כארגון המייצג קבוצת עובדות וכן בסוגיות של זכויות הפרט של הגננות המיוצגות בארגון.

ייצוג הגננות המועסקות במשרד החינוך הקנה לעורכת הדין שושן ברק מומחיות בייצוג עובדי הוראה מול משרד החינוך והיא מייצגת עובדים אלו בכל ההליכים בתחום משפט העבודה – הליכים משמעתיים, הליכים בבית הדין לעבודה וכל הליך למיצוי הזכויות במקום העבודה.

בנוסף, עורכת הדין שושן ברק מייצגת קבוצות של עובדים, כאשר קבוצה של עובדים המתאגדת להגשת תביעה או דרישה כלפי המעסיק יכולה להוות מנוף לחץ על המעסיק.

תביעות מהסוג הזה דורשות חשיבה אסטרטגית ויכולת לנהל את הסכסוך לטווח ארוך. 

ניסיונה של עורכת הדין שושן ברק הנפרש על פני שנים רבות בתחום דיני העבודה מסייע לה ביכולת התכנון, הביצוע והייצוג המשפטי של קבוצות העובדים.

בין היתר, מייצגת עורכת הדין שושן ברק, ביחד עם עורכת הדין אורטל וינמן, בתובענה ייצוגית כנגד חברת האופנה רנואר בגין הפרה שיטתית של זכויות בדיני עבודה של עובדי המכירות שלה. הבקשה לאישור התובענה כתובענה ייצוגית נמצאת בשלביה המתקדמים בבית הדין לעבודה בתל אביב ובקרוב תוכרע.

בתחום ייצוג העובדים מייצגת עורכת הדין שושן ברק גם את עובדי המגזר הפרטי והציבורי בכל ההליכים בהם המעסיק נוקט – הליכי בירור, שימוע וסיום העסקה. בנוסף, מייצגת בהליכים משמעתיים בנציבות שירות המדינה ובבתי הדין למשמעת של עובדי המדינה ועובדי הרשויות המקומיות.

בנוסף, מייצגת עורכת הדין שושן ברק בתביעות למיצוי זכויותיהם של העובדים בבתי הדין לעבודה.

ייצוג עובדים דורש יכולת טובה ומיומנות של הפרדת העיקר מהטפל, יכולת אמפתיה ויכולת ללוות מאבק רווי מתח ואמוציות לטווח ארוך. עורכת הדין שושן ברק מייצגת עובדים באנושיות, בירידה למלוא הפרטים ובליווי צמוד – עקרונות ומיומנויות מאוד חשובים בייצוג העובדים.

זקוקים לייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ואצור עמכם קשר בהקדם:

Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
Fill out this field
תפריט